Framåt

Idag är humöret än så länge bra. Känner att jag behöver något nytt som händer, något positivt. Min arbetsförmedlare tycker att jag ska gå med i ett arbetsmarknadsprojekt i december fast jag får heltid i januari bara för nätverkets skull och jag ska tacka ja till det. Behöver något att göra, kontakter, känna mig på väg i karriären. Detta blir bra. Jag har inte heller träffat Sofia från Ungnu på flera veckor.. Det är saker som kommit i vägen men nästa vecka ska vi börja med mitt nya projekt. Mitt egna projekt. Jag behöver känna mig duktig, som att jag gör något värdefullt.

Nu ska jag titta framåt. Idag hoppas jag att det finns någon jag känner bland alla servitriser, men annars går det bra ändå. Håll tummarna för mig :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0