Degig

Jag skulle behöva något som gav mig lite energi, hade inte suttit fel. Vet inte vad dock, man vill ju inte knapra massa piller eller hälla i sig massa energidryck. Idag gjordes Lund och projektet. Som jag framöver kan kalla coacherna. Var lite info och skrev in mig. Segt som satan i gatan att ta sig dit! Först tåg sen stadsbuss och promenad.

Jag måste nu göra middag även om jag inte är hungrig. Har ingen matlust nu för tiden. Ska göra lite mer mat hade jag planerat, och frysa in. Så får väl sätta igång med det nu. Ikväll kommer D över och gör pepparkakshus med mig. Roligt värre :D

Annars inget. Hoppas få min matlust tillbaka snart. Imorgon förmiddag blir det möte med Sofia och planering av projekt :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0