Chickachicka

Av sällskap har konstaterats att det inte gjort något om jag hade blivit en smula lite mer galen av mig. Kanske det är kul, jag borde nog testa på? Jag har aldrig varit galen av mig, kanske borde testa något nytt. Haha. Å what the hell, jag bjuder på en riktigt biffig bild här i bloggen med, efter att ha lagt upp en lite halvtgalen profilbild.

Nä jag är inte hög och har inte gått in i väggen. Jag är bara uttråkad i guess. Och en smula galenhet har nog aldrig dödat någon.. har aldrig testat men känner att jag nog borde :P




För en person som aldrig har varit galen mer än till sinnet haha, har liksom hållit det inom mig förstår ni, men i alla fall för en sån person så får vi se hur detta lilla experiment går! Och nu får ni liksom inte mäta galenfaktorn med era mått utan här mäter vi med mina ytterst samlade mått :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0