Bingen

Nu är klockan snart slagen ett vilket innebär att det är dags att slänga mig själv i sängen. Varje gång jag skriver den meningen tänker jag mig hur jag bokstavligen slänger mig själv genom luften till sängen. Hehe flum flum.

Imorgon ska jag äntligen träffa Sofia för att planera projektet! Jag har längtat!! Något annat jag längtar efter är att åka hem till familjen i jul och träffa massa gamla vänner. Har en dejt varje dag och har en känsla att det kan komma jobb så jag får avblåsa allt för att bege mig mot Malmö igen. Men det är ju bra det med, visst? Längtar mycket efter att träffa Sanja&Irena på vår gamla chefs nya restaurang, ser fram emot att träffa min fina nära killkompis som bor i Norge för tillfället (sedan två år tillbaka) och min gamla vän/ovän som är gravid. Haha alltid när jag ska skriva om henne o skriver "gamla vän" känns det konstigt. För vi har känt varann i typ 6 år snart men vi var ovänner de första tre om jag säger så. Så hur ska jag beskriva henne? Känns lite konstigt att skriva gamla ovän, får nog bli bara min vän helt enkelt. Ser fram emot varenda en av dessa träffar, ska bli fantastiskt kul!! Att umgås med familjen, spela Band hero med brorsan och massa spel med familjen, äta julgodis och mysa.

Men fram tills på torsdag har jag inte så mycket planer, men det dyker kanske upp något. Är glad över alla mina vänner ♥




Kommentarer
Postat av: Linnsan

Är så glad över dig med <3 ! Lycka till med projektet! Nu ska jag sätta igång med storstädningen! Wish me luck :)

2011-12-20 @ 10:25:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0