5 timmar

När man bara sov fem timmar inatt undrar jag hur jag fortfarande inte kan vara trött när klockan är halv ett. Åh jävla nattmänniska man är. Men efter detta inlägg ska jag slänga mig själv i sängen. Varför kan jag inte vara morgonmänniska istället? Hela samhället är ju byggt efter morgonmänniskor. Orättvist.

Kvällen har bjudit på Inglorious basterds, har inte sett den förr men herregud vad bra den var! Tarrantino kan göra filmer, även om de är lite blodiga ibland.. Väldigt bra med text och pil vem personer var haha, man behövde inte tänka själv alltid. Har legat i soffan, ätit lite godis och chattat, bland annat med Mia. Underbart söt haha. Hennes kommentar på killen från igår: Fuck asså, Jag hade hoppat på honom och sugit hans blod.

Imorgon ska jag med hela familjen samt mormor&morfar för att se musikal, vara sådär kulturell. Sen får jag se när jag jobbar nästa gång, vågar inte planera något för man blir så tradigt ledsen när man måste avboka på grund av jobb.

Nu ska jag drömma lite söta drömmar. Tog aldrig några foto igår, men denna outfit hade jag :D


Är inte riktigt likt mig i ansiktet + svarta strumpbyxor, ungefär så :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0