29 december

Igår hade jag en mysig kväll med Sanja :) Pratade med hennes föräldrar, drack kaffe, gick en promenad och planerade nyår. Vilken underbar lägenhet de har, hennes pappa har snickrat det mesta själv, wow - en make med sådana skills skulle man haft då hade man haft ett fint hem :D Än är det inte för sent att hitta en sån haha.

Idag har det gjorts mer julgodis med mamma, handlat massa mat inför både nyår och till min tomma kyl. Om en stund bär det av för att träffa Sofie och sen en kompis senare ikväll :) Imorgon ska jag åka hem till Arlöv.

Ska bli skönt att komma hem till mitt hem och rå om mig själv där hemma.. Saknar alltid det hemmet när jag är här. Men har varit underbart skönt att vara hos familjen alla dessa dagar, riktigt fin jul :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0