27 december - nyårsplaner

Min rastlöshet ligger just nu på topp. Har varit hemma sedan tre och inte gjort mycket, vilket gör mig stissig som sören!!

Igår fikade jag med Sanja&irena på mysiga Nostalgia. Man glömmer liksom bort det caféet, det är riktigt mysigt. Men dock ett av få i Kristianstad som inte har hembakta kakor, vilket gör att man inte riktigt går dit. Det där fabrikstillverkade som man får stå ut med i Malmö är inget man är van vid i denna stan. Helt fantastiskt caféutbud. Men dock , väldigt mysigt café där vi satt någon timme och pratade massa gojja.

I år har mina planer inför nyår inte varit många. De fyra vännerna jag umgås med mest ska alla på olika håll och kvar är lilla jag. Hade blivit inbjuden till 2 eller 3 saker som lät trevliga men alltid skönt att vara med sällskap där man känner de flesta också. Som tur var har Sanja inte heller något inplanerat, så nu har vi slått våra kloka huvuden ihop och får se vad som händer. Hoppas på en nyår hos mig med god mat och trevligt sällskap. Får se om vi lyckas ragga upp company eller om det blir jag och hon som festar till det. Det löser sig, det gör det alltid ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0