23 dec

Idag styrde jag kosan till byn och familjen tillsammans med Linn och hennes syrra som skulle till samma destination. De försäkrade mig om att jag inte missat något roligt ute igår, vilket var för väl :) Väl hemma hos familjen har det blivit lite spelande och kvällen har avnjutits hos kusinens familj med riktig julstämning, underbart god pasta och massa trevligt prat. Perfekt lille julafton!

Julafton bjuder på brakfrukost med amerikanska pankakor med blåbär, kaffe och annat gott. Ska äta mig proppmätt. Sen ska det hinnas med spelande, promenad och jag ska ge lite julklappar innan vi beger oss mot mormor&morfars hus där alla kusiner från mammas familj samlas som traditionen säger. Hoppas på trevliga stunder, julstämning och ett glatt humör.

Önskar er alla en otroligt kärleksfull jul, av många såväl som av få!!


Förra julen såg det utsåhär.

Om ni hade glömt.

Nu är jag svinhungrig så ska sova för att vakna till pannkakor!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0