Sol=stress

Nu är äntligen sommaren tillbaka, fantastiskt! Innebär dock stress på jobbet. Herregud vilken dag det var igår! Stress stress och hårt jobb till sju på kvällen. Disken tog seriöst aldrig slut. Fick höra tre gånger under dagen att jag var stark haha. *raaaahh*. Kanske de inte förväntar sig av en tjej som inte ser så kraftig eller stark ut att kunna bära mycket haha. Kul, känner mig som en muskelknutte.

Idag skiner solen igen. Jag håller tummarna för att jag får fint besök av min kära mamma, mormor o morfar på jobbet. Ännu oklart. Hoppas hoppas och hoppas jag får sluta halv tre då så jag kan vara med dem!

Imorgon är det mitt jobbmöte, är nervös så in i helvete. Måste bestämma kläder ikväll, det kan jag omöjligt göra imorgonbitti. Gosh. Nu vill jag att Linn ska vakna så jag kan babbla av mig innan jag sticker till jobba.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0