Slapp dag

Vilken potatis jag varit denna dag! Har inte gjort mycket. Gick upp sent, efter frukost gick vi till biblioteket för att låna några roliga böcker inför resan. Fanns tyvärr inga men hittade en om Atén. Sen städade jag i och för sig lägenheten och toaletten, det var ju lite duktigt. Blev hungrig, gjorde american pancakes, så sjukt gott. Sen efter det har jag förtröttat mig själv.


Ska snart laga middag, håller på att tvätta.. Sen blir det nog inget mer denna kväll - känner mig lat :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej :D vilken överraskning att få en kommentar av dig. Tack Sofie och även du får ha ett grymt år. Hoppas allt går bra med utbildningen och att ni får en härlig resa. Kramar

2011-08-11 @ 23:19:49
URL: http://jessiiejones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0