Påtvingad ambition

Denna dag började med lite förtjusning åt mitt håll, lite fina ord och en förfrågan om ett giftermål. Hehe alltid lite roligt när dagen startar med lite komplimanger för sedan fortsatte den med stressss....s....s...

Är sjukt jävla trött nu ända sedan jag slutade. Nu MÅSTE jag vara ambitiös nog att sätta igång med förberedelserna inför mitt superviktiga möte på torsdag. Ja, det flyttade dag, men det är på torsdag nu i alla fall. Tagga tagga tagga! Sätter på lite halvgammal musik på spotify och börjar läsa in mig på företaget och projektet.... NU.

Denna vecka började med att jag jobbade 3 dagar och slutade med att jag jobbar fem, men jag behöver verkligen pengarna, eller jag behöver de inte men jag vill ha dem!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0