Måndag -semester

Idag känns som en första semesterdag. Inte för att jag riktigt känt den känslan då jag alltid haft arbete hela sommaren. Men jag kan tänka mig att det känns som det gjort idag. gick upp tidigt för att posten kom och RINGDE på dörren halv nio. Bra jobbat ändå, för de skulle ge mig ett försäkrat brev som absolut inte fick komma i fel händer. Spännande va? Fixade och donade så hemmet såg fint ut innan jag och pojkvännen som nu är ledig begav oss mot Lund. Gick runt lite på Nova, hälsade på på hans arbete, besökte biblioteket för att skriva ut alla viktiga papper. Tog kopia på allt och landade på 110 kronor i utskriftspris. Snäll bibliotikarie lät oss betala 80:-

Klippte mig. Varje gång jag sätter mig i en frisörstol får jag tanken "är det SÅHÄR jag ser ut!? Spegeln hemma har lurat mig i alla år!". Ser inget fint alls i den där satans spegeln hehe. Men frisyren blev najs. Klippte av och klippte upp. Nu har man lite frisyr, lite kortare men äntligen inget hö-hår.

Nu är jag hos familjen också. Har ätit middag, spelat kort och kollat på "Big bang theory" tillsammans. Wunderbar. Klockan är lite över elva och alla sover. Är sjukt sugen på Pretty little liars just nu men känns lite omöjligt. Jag har fått Linn att se ett avsnitt och nu är hon förhoppningsvis också hooked. Så vi kan skvallra och analysera som vi gör med Gossip girl.  Om killar hade hört oss hade de mycket säkert skakat på huvudet och trott vi skojade.

Men det gör vi inte, vi är sådär galna i våra serier.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0