Hemma och vända

Igår blev en tvätt-förmiddag då vi hade ett berg av tvätt. Sen blev det en fika med Linn på Entré, har saknat henne så mycket dessa två veckor :) Kändes skönt att ses igen. Efter ett tag åkte vi hem till mig och åt soppa som jag lagade på förmiddagen och sen hade vi filmkväll - Hur många lingon finns det i världen. Som är baserad på en sann historia - hur bra som helst!

Det roliga var att jag såg på facebook att pappa skrivit att han nyss såg den filmen, igårkväll. Kul sammanträffande! Idag är det måndag och jag ska träffa Carro i eftermiddag för att sedan åka hem till familjen!

Ska vara i Krisitianstad tills fredag, kommer bli skönt! Varit underbart att vara i mitt hem igen, har hunnit städa och gjort fint här hemma. Sen när jag kommer tillbaka på fredag kommer jag med mina marsvin. Fia har inte bott hemma sen i juni och Bella har aldrig bott här, ska bli mysigt men ändå konstigt att ha husdjur igen. Älskar de små pälsbollarna.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0