Förjävlig dag

Fy fan vilken dag det har varit. Jag har seriöst aldrig varit så sönderstressad. Jag tål stress om det är mycket att göra bara, då är det bara att snabba sig, men när stressen blir matad på en hela tiden, skynda skynda gör det gör det.. då spricker man till slut för fan.

Ush, så som jag känner nu är jag så trött att jag inte vill jobba med överhuvudtaget. Det är inte hållbart att jag ensam ska springa ut med all mat, plocka all disk plus diska.  Inte heller kan jag skriva av mig här i bloggen.

Pallar ej mer.. men bara tre dagar kvar.

Mamma och mormor kom på besök men jag fick jobba över 1,5 timmar så hann bara vara med de en timme innan de skulle åka tillbaka. Måste trösta mej med något.. kanske ett avsnitt Pretty little liars?

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Fy fan, sånt är inte kul alls :(!! Så skönt att du bara har en vecka kvar! Hoppas resten av dagarna blir lugnare! <3



(Jag veet, sitter här och glor medan jag jobbar ;) Men det får man unna sig ibland hihi)

2011-08-03 @ 17:31:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0