What a beautiful morning

"As the day grows bright, we are turning pages
And we’ll write new chapters of our lives
Some are strong and long, others weak with sorrow
Keep the focus on the rising sun"

Lyssnar på Ace of base. Får alltid mig att bli lite extra glad. Det var hur trevligt som helst att träffa Irena igår. Vi har inte setts sen februari förra året. När jag kallade henne gammal kollega syftade jag inte på hennes ålder utan på att vi var kollegor i tre somrar på Bistro. Pratade massa minnen därifrån, vilket man har. En massa härliga och roliga minnen.

Idag blir det skola, något med anställning, vet inte riktigt. Är inte så insatt i skolan känns det som. Kanske för att lektionerna inte är så speciellt givande. Men pluggar på när tentorna kommer i alla fall.

Fan jag har ont i kroppen, konstigt. Har varit helt öm i mina axlar och skulderblad några dagar. Det sticker till typ när jag rör de på ett speciellt sätt. Och sen har jag ont i min gamla knäskada. Misstänker att det kanske har att göra med att jag inte tränat på ett bra tag. Axlar och leder mår ju bättre när man tränar. Kanske inte skadan, det har med något annat att göra. Ja fan vad gnällig man är.

Nu ska jag gå och göra något annat. Hörch!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0