Stockholmsresa

Har nyss bokat hotell till vår Stockholmsresa i samband med Jerry Seinfeldt-uppträdandet. Det blev ett överfint scandichotell. Jag är ju student så då får jag hela 60 procent rabatt, dock inte denna gången. Men rummet som normalt kostade 940 kronor fick jag för endast 630 kronor. Det ligger bredvid Stockholms största köpcentrum i Sollentuna, har bastu och pool, superfin inredning (liknade typ en balsal) och nära till centrum. Vår resa kommer bli så sjukt rolig. 




Vi åker fredagen den 3 juni och då åker vi till Örebro för att besöka äventyrsbadet Gustavsvik och tälta på deras camping i två dygn. Se Örebro centrum, spela minigolf och klappa djuren som bor på minigården på campingen. Bada och skoja i ett av Sveriges största äventyrsbad. Ända sedan jag var typ 12-13 år har jag velat åka dit då jag såg Peter Siepen vara där i När och fjärran.


Jag älskar att bada för er som inte visste. Tidigt på söndagen den 5 juni drar vi till Stockholm och där vet jag ännu inte vad vi ska hitta på, mer än att se Jerry Seinfeldt klockan 18.30. Kanske strosa på stan, kanske åka till någon liten skärgårdsö och ha picknick, vem vet? Vi åker i alla fall hem sent på nationaldagen.

Jag ser sjukt mycket fram emot denna resa, att få uppleva badet, att ha roadtrip, att tälta, att bo på det superfina hotellet, se Jerry Seinfeldt, vi som är sådana Seinfeldt-NÖRDAR.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Ååååå va roligt det låter. Blir lite avis på dig hihi :) kram

2011-04-18 @ 18:03:45
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0