Soligt!

Igår kunde jag inte njuta av det fina vädret för jag var duktig nog att plugga hela eftermiddagen.. Sen hur många avbrott jag tog hör inte hit :p. På kvällen blev det en liten promenad med honey innan solen försvann men idag är det ÄNNU varmare om man ska tro termometern, 17 grader visar den. Om knappt en timme, oj en halvtimme?! Ooooj måste skynda mig. Då ska jag till skolan och ha lektion o plugga med en klasskompis.


Måste gååå. See ya!


Vilket freak jag är. Jag har svårt att hålla koll på klockan haha. Jag ska inte iväg förrän om 50 minuter. Ni skulle sett hur stressad jag blev, sprang in för att ta på mig! Sen insåg jag.. hmm nej när skulle jag gå egentligen? Ja i alla fall, skönt ska det bli att komma ut i solen och även till skolan. Var lite längesen jag upplevde det sociala :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0