Skanör beach

Igår när vi var färdiga och hade packat ner allt och hade börjat köra säger Dilshad att det tar 1,5 timmar att köra till Stenshuvud, vilket jag inte hade en aning om! Kändes lite väl långt eftersom klockan var halv fem då, Så snabbt ändrade vi oss och körde mot Skanör och Falsterbo. Det är så fint där, älskar det! Vi hittade en perfekt plats bland sandkullarna på stranden där det var helt vindstilla och solen gassade. Grillade och åt massa gott. Tystnaden gjorde oss häpna. Man hörde bokstavligt ingenting förutom två fåglar kvittra och havet brusa lite tyst. Är inte van vid den tystnaden, inte ens när jag är hos föräldrarna i den lilla byn. Där gör någon granne något trädgårdsarbete, någon unga skriker eller bilar kör, och här i Arlöv hör man alltid motorvägen så det blir aldrig helt tyst här.

Idag är han iväg i Vittsjö och fiskar med hans kompis och jag själv har ingen aning vad jag ska göra!! Blev inbjuden av en vän till Lund och jag ville gärna gå men sen när jag hörde vilken kaos det brukar vara där så ångrade jag mig... Blev lite nervös av att ta mig dit och hem själv när man kanske inte får plats på buss och tåg och där är så mycket fulla människor överallt. Ja, jag är en fegis av mig, jag vet. Så nu har jag ingen aning, men planerar att njuta av dagen i alla fall :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0