Påskpynt





Det blir inga målade ägg och inga fjädrar i min påsk.. På grund av mina djurrättstankar känns det helt enkelt fel. Men jag firar gärna påsk där djur inte är inblandade mer än på söta bilder :) Tyckte påskriset blev rätt fint ändå. Och den söta kycklingen fick jag när jag var 19 av en killkompis till mig. Jag vet att den är gjord av fjädrar, lika bra och säga det. Har fått men av Elmi som alltid försökte gillra fällor för mig haha. Typ "Jag ser att det är skinn på dina stövlar blabla". Men eftersom jag redan har kycklingen kan jag liksväl ta fram den :)

Kommentarer
Postat av: linnsan

Va fiint påskris :D haha, som du såg igår så har jag inte införskaffat mig ngt sådant än :P taack för igår gumman & tack för det mumsiga påskägget :D ska bli gottigt ;)

2011-04-21 @ 11:30:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0