Original

Jag och musik har en konstig relation. Jag är ingen musikälskare. Lika mycket som jag kan bli jätteglad av musik kan jag blir jäkligt sur. Om det är en jobbig eller dålig låt måste jag stänga radion ibland för att jag blir så irriterad. Men här kommer ett par låtar som är riktiga gamla godingar och som jag ALLTID (oftast) blir glad av!

Ice ice baby / Vanilla Ice

Baby got back / Vanilla Ice

In the army now / Status Quo

Johny B / Down low

Lemon tree / Fools garden

Life is a flower / Ace of base

OM /Niklas Strömstedt

Sommarnatt / Snowstorm

Y.M.C.A / Village people

Real love / Massari


Lemon tree  och Life is a flower är mina feelgood-låtar. Förutom dessa, så självklart alla låtar med Enrique, speciellt Hero och Could I have this kiss forever.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0