Nya tag

Nej, nu har jag deppat för länge. Nu tar vi nya tag. Jag är redo att gå vidare. Nu vet jag hur det känns att inte hålla en fasad utan verkligen sjunka till botten. Nu är jag redo att leva igen. Kanske min blogg kommer bli lite ytlig fram över. Det är mycket som händer och mycket som tänks och bearbetas, men jag ska i alla fall gå vidare, både jag o bloggen.

Jag ska börja denna fina vårveckan med att träffa Carro för en fika idag. Det ska bli trevligt! Saknar tiden då vi skrev på c-uppsatsen. Elmi och Carro är verkligen fina vänner! Har fått mitt examensbevis från Malmö högskola också, ser finfint ut. Känner mig bra :)

I övrigt har jag sålt en bok - en bok mindre i källaren och 160 kronor mer i plånboken. Alltid bra. Denna veckan har jag planerat in lite roliga träffar, det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Stort GRATTIS till din examen!! =)

Födelsedagsfirandet var jätte trevligt, vi bowlade åt tacos och efterrätt och spelade spel. Blev mycket skratt under kvällen och kul o träffa nya människor. =) Kram

2011-04-04 @ 16:13:04
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0