Nu kan våren komma

Det blev att Linn kom till mig lite spontant. Hon hjälpte mig att städa lite, eller tittade hon mest haha, vad ska man göra med någon annans saker? Men i alla fall roligare att städa lite när man har någon att snacka med. Sen bjöd jag på lite mat innan vi åkte in till Malmö.

Det blev en fika med min kära bror och sen gå i regnet och leta present till pappa, men vi har nog hittat något nu. Fick mail av min gamla vän Malin också som skrev att våren börjat komma till Teneriffa där hon jobbar, det var 28 grader varmt. Det där kallas inte vår hörrudu, skrev jag tillbaka. Lite avis kanske.

Men såhär fint blev det i min hall nu:





Nya linnen kom från Asos också igår


Puderrosa med snygg rygg


One shoulder linne, lite mer ljusrosa än jag trodde men bara man matchar det rätt så :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0