inget är sig likt.

Ibland vill jag bara ge upp allt.. inget känns sig likt.. alla runt mig och mina kära blir sjuka, dör eller försvinner på annat sätt. Alla försvinner...  vilket håll jag än vänder mig så ser det mörkt ut... eller har jag siktet på fel håll. snart kommer allt att bli ljust igen.. jag måste bara ta mig upp ur denna hålan..  och jag är trött på att komma på andra plats. jag nöjer mig inte. jag vill inte nöja mig, jag tänker inte nöja mig. antingen är jag helt dålig.. eller bra... eller är jag bäst, men aldrig att jag accepterar att halka ner på en andra plats eller till någon nedanstående plats överhuvudtaget. jag är inte den som blir sämre, jag blir bara bättre. det är allt jag accepterar från mig själv. och det är allt jag accepterar från andra.

är trött som fan på allt och alla som försvinner.

Kommentarer
Postat av: Sanja

Hoppas det vänder snart för dig. Har själv varit med om perioder i livet då allt bara känns som att det går åt fel håll. Det ena efter det andra händer och man ser inget slut på de. Men när den perioden väl är över och det går mot ljusare tider så inser man även att man har lärt sig och mognat under de svåra stunderna.

Kramis

2011-04-03 @ 14:47:27
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0