Grannen är en tjuv

Hej hopp! Anledningen att jag inte synts till här inne sedan onsdags är för att Dilshads kära granne ville låna datorn, bara det att han inte lämnade tillbaka den på 3 dygn. Svårare kille att få tag i kan man leta efter. Men livet utan dator har gått bra ändå, faktiskt. Helgen har inte varit den roligaste, men helt okej. I lördags skulle vi umgås med den ovannämnda grannen, hans inneboende och en flickvän, men efter att ha spenderat största delen av dagen på att vänta, fick vi reda på att det inte blev något av planerna. Vid åtta ville Dilshads familj ha hem honom så ja, det blev en ensam lördagkväll.

Igår pluggade jag, har ju ett prov den 28 som jag måste öva till redan nu, då påsken och jobbdagar infaller nästa helg. Ja..  Jag försöker hitta positiva saker att tänka på, vissa dagar är det svårare än andra. Allt för ofta står mitt fokus på de som inte funnits där för mig.. med ens en kommentar i bloggen, sms eller varför inte ett besök. Det känns tungt att inse att några inte bryr sig.. Men jag försöker fokusera på de som faktiskt funnits där och vara glad att de brytt sig om mig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0