Första utefikan

Igår försökte jag o Carro oss på att fika i parken nära värnhem, men efter ett tag fick vi ge oss och gå in på caféet istället.. Blev lite kallt. Det var i alla fall skönt att träffa henne och babbla :) Får nog vänta någon vecka till sen kanske man kan sitta på uteserveringarna i stan och dricka kaffe.

Sen blev det en kväll med min andra halva, lagade mat, fick dock diska ett berg av disk själv. Gick ut en runda och gick lite på Burlöv centrum. Alltid lika underbart att spendera tid med honom, trots att jag gör det varje dag i stort sett.

Nu hade jag tänkt klä på mig och ta itu med min hall, närmare bestämt min klädhylla. Ut ska vinterkläderna och in ska vårjackorna. Bara en sak jag inte diggar - att gå ner i källaren ensam. Är lite skraj för att stå där inne länge, vilket jag kommer behöva göra för att hitta en lådan där jag förvarar mina vårjackor. I eftermiddag blir det en dejt med brorsan för snack, fika och födelsedagsplanering.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0