22 grader

Ja, så varmt var det tydligen i Kristianstad idag. Gud vad snopet att man flyttat :P. Här i Malmö var det endast 15 grader idag. Jag var glad över det, får väl fortsätta vara det. Jag menar, värmen kommer snart. Har i alla fall haft en härlig dag och en grillkväll med min darling. Fick även besök av hans brorsa när vi satt där. Hittade en liten "grop" bakom en kulle. Det finns stora gröna kullar bakom alla lägenheter här så det är bra med område att grilla, tyvärr ligger det lite nära motorvägen och det är kanske inte det mysigaste ljudet men bra att ha grillområde nära.

En rolig grejj var när det ringde i Dilshads mobil och han sa "Ah, det är Henrik!" med ett leende. Sen svarade han "Heeej gubben!". Henrik, trodde jag betydde hans chef och jag blev sjukt förvånad när han kallar honom för gubben. Inte förrän de snackat i 2-3 minuter inser jag att det är min brorsa Henrik haha. 


Jag försökte posa, ganska misslyckat. Ser ni hur mycket mitt hår har blekts av endast lite sol?



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0