Valdag

Älskar djurens rätts ord; ge miljoner röstlösa en röst i valet. Kan man annat än att bli glad när man tänker så? Jag har gett miljontals röstlösa en röst idag. Och inte på det viset som de visade i Metro, att sälja sin röst på blocket *haha*.

Helgen har mest bestått av jobb på nätterna och igår var det plugg. Träffade även på min gamla granne i hissen och blev inbjuden på kaffe, så blev någon timme där. Kul faktiskt, har aldrig umgåtts med någon i den åldern, 87 år.

Fick även ett sms av min mormor som fick mig så rörd att jag började gråta. Ja, jag är lite känslig när det gäller familjen kan man säga :p

Mamma håller på att inreda mitt gamla rum och det låter fint som en saga med ett gammalt vackert sminkbord osv. Kanske hon tror att jag inte kommer vilja åka hem när jag väl är där nästa gång?

Nu är klockan 19.00 och jag ska plugga. På med kaffe och plugga, sen blir det förhoppningsvis tid till valvaka också!

Innan idag har jag förresten fikat med Linnsi en kortis på Entré, lämnade tillbaka en jacka jag köpte så nu fortsätter jakten och köpte även två supersöta toppar.

Hörs!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0