Uppe med tuppen

Stolt är jag för jag gick upp halv tio - high five. En himla pinsam sak har redan hunnit hända. När jag tvättar på morgonen så går jag typ direkt ner i tvättstugan, jag fixar inte håret eller tvättar mig i ansiktet eller något, för här bor bara pensionärer, så resonerar jag. Idag mötte jag två elektriker där nere, i min ålder. Jag har inte fixat mig sen jag vaknade och dessutom hade jag ingen bh på mig! Inte lätt att dölja det medan jag skulle gå från torkrummet till tvättrummet. När jag skulle upp i lägenheten tog jag tvätten med mig så jag bar den liksom för tröjan. Gud, jag dör. Så kan det gå, aldrig mer utan bh :p

Nu ska jag i alla fall duscha och fräscha upp mig för i eftermiddag börjar jag ju skolan :) Efter skolan blir det en fika med Farida, min granne här.

Så vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Sanja

Hahah, hatar när sånt händer. Men jag börjar bli rätt så van vid hantverkare. Tycker att dem har varit hemma hos oss en hel del den senaste tiden och det är alltid jag som är hemma och får rusa upp från sängen o slänga på kläder hahah =) kram

2010-09-01 @ 20:34:28
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0