Oriental

Dagen började med att jag försov mig. The history repeat itself! Jag hann dock med allt jag skulle och kom endast 1-2 minuter sent. Efter skolan gick jag inom Burlöv centrum en stund, hittade superfina ljuslyktor till min nya sovalkov :) Men inget packas upp förrän färgen är på plats!

En knapp timme hemma, ta hand om marsvinen, laga lite mat och byta om, sen var det iväg till dansen. Igår satt jag cirka 40 minuter på internet för att hitta danslokalen. Kollade eniro samt hitta, både vägbeskrivning och gatuvy, där man till och med kan "gå" på riktigt. Kollade skånetrafiken efter bussar till just den gatan med specialsökning. Ja, jag hade ett himla göre. Idag tog det mig tjugo minuter att hitta! Dansen var i alla fall mycket rolig. Var lite ringrostig, men det tar jag igen. Ska köpa mig en ny höftsjal också, den jag har är ganska liten.


See you later friends. Imorgon har jag en ledig dag, som ska bestå av tvättning och läxor. Ska bli skönt med en hemmadag. Tycker nog marsvinen också :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0