Mormor

I eftermiddag spenderade jag tiden med min älskade mormor. Vi fikade och sen gick vi en runda på entré. Jag köpte en höstjacka och hon en kofta. Jättetrevlig stund! Vid halv tre åkte vi hem till mig och jag bjöd på kaffe igen. Blev lite uppsvullen av fika två gånger under en eftermiddag hehe men hon har lite bättre matvanor än mig så bara att anpassa mig:p Mellan fyra och halv sex droppade familjen in en efter en. Jag bjöd på sojaköttsgryta med ris. Gör underbar gryta! Jag var ju dock oroad över hur de skulle gilla det då pappa är skeptisk mot vegetariskt och mamma är skeptisk mot sojakött, men alla kunde äta det och pappa tyckte så mycket om det att han kunde tänka sig att laga det hemma.

High score till Sofie ;)

Brorsan är inte nämnd, han är så anti-vegetariskt att vi bad honom äta på burger king innan han kom :p Han fick dock paj som jag hade till dessert. Blev en aning chockad när han föreslog att de skulle stanna här för att titta på Halv åtta hos mig. Så det blev en mysstund i soffan också, en riktig familjekväll. Bara morfar som saknades. Denna dag och kväll betydde så mycket för mig, för det var så längesedan jag umgicks med de ordentligt. ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkar som du haft en övermys dag! Finns inget bättre än familjen <3

2010-09-15 @ 10:42:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0