Mat

Minns ni att jag alltid sagt att jag inte tycker om mat? Har aldrig direkt tyckt om mat och vissa perioder pallar jag inte ens laga något (men gör det oftast som ett nödvändigt ont). Well, de senaste dagarna har det verkligen vänt och jag njuter verkligen av maten jag äter. Idag blev det potatisgratäng som var över från igår, tillsammans med en sojafilé a´la chicken, gröna bönor och hemmaodlade tomater. Credd till min gratäng som jag gör så jävla bra och BIG credd till mamma och pappas hemmaodlade tomater som är så sjukt smakrika och lagom hårda!

I eftermiddag bjöd Louise mig och Linn på sockerkaka och kakor (hemmabakt är godast- alltid!). Kul att prata och såklart se hennes lilla söta dotter. Sen var det skola i en timme, introduktion till C-uppsats och jag är sjukt sugen att börja på c-uppsatsen nu med detsamma.

Resten av kvällen blir det först städning och sen tv-kväll. Halv åtta hos mig om en halvtimme, låter inte helt fel?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0