Mammi

Glömde berätta att eftermiddagen med mammi igår var helt underbar. Hjälpte henne att testa ut nya bågar (glasögon alltså). Det var svårt! Men till slut hittade vi några som jag hoppas hon kommer trivas i, hon var riktigt snygg i dem. Sen blev det massa skitsnack, åt inte-så-god thaimat i Eslöv innan vi begav oss mot Arlöv. Åkte inom en gigantisk affär med inredning. Den var verkligen gigantisk!

Det roliga var att jag berättade för mamma om två nördar som verkar vara helt förtjusta i mig, så på kvällen får jag ett sms..

Tänkte just att jag förstår nördarna, jag tycker också om att va med dej. Tack för att jag får vara det så ofta. Puss och godnatt.

Min mamma är den bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

hahahaha aaaaww, så söööt hon är!! :D Men det är ju sant. hihi pusspuss

2010-09-01 @ 12:36:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0