I rymden finns inga känslor

Igår var jag på bio med Linnsi och såg "I rymden finns inga känslor". Den var riktigt bra! Riktigt rolig också, skrattade flera gånger. Riktig feel-good film som jag bara måste se igen!

Lektionen var trevlig och trevligt att umgås med klasskompisarna. Läraren är bra men pratar på tok för mycket.. Lite jobbigt ibland när man knappt kan gå när vi slutar. Men bra är han, som sagt :)

Jag ska ta tag i denna förmiddagen genom att klä på mig, starta kaffekokaren och börja plugga innan jag drar för att träffa Linn och Louise vid ett och sedan är det info om c-uppsats mellan 16-17. Ikväll blir det hemmakväll och mys med marsvinen - behövligt :)

Igår köpte jag ett par jeans på h&m (100:- rabatt just nu på alla jeans ju) och de satt så jävla bra :) Hittade även en cool oversize tröja från Lindex som är kort vid magen. Stör mig på att jag inte kan ta outfitsbilder. Att kunna ta så bra som Kenza hade inte varit helt fel :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0