Förbannad

Har en jävla start på denna dag! Först får jag ett reklamblad från sverigedemokraterna TROTS min lapp på dörren. För fan, är ni tröga eller? Wait, dum fråga.



Sen är det någon jävel som kommenterar på djurens rätts sida att man ska rösta på SD för att få bort halal-slakt. SD bryr sig inte ett jävla skit om djur, lika lite som de bryr sig om människor. De vill bara förbjuda halal för att det är muslimskt/icke-svenskt/främmande i deras ögon och absolut inte för djuren. Då blev jag jävligt förbannad och började diskutera, då kommer någon jävel till och säger att jag snackar i nattmössan. DÅ blev jag ännu mer arg. Jag har koll på djurrättsfrågor och med tanke på vad som sker där ute mot djur så är halal ingenting!

Nej, jag blir så jävla arg på sverigedemokraterna så jag bara vill slå någon på käften just nu. Det var längesedan jag var såhär arg.

Kommentarer
Postat av: Joakim Larsson

Skyltar på dörren hjälper tyvärr inte för postutskick av den sort som vi har beställt. Alla får valsedelsmaterialet, skylt eller ej.

2010-09-07 @ 11:34:26
URL: http://jockelarsson.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0