Ett tag sen

Hej! NU var det ett bra jävla tag sen jag skrev här! Enligt min bloggs mått mätt :p

I onsdags var jag och åt med Louise och Linn. Blev Entré, inte så värst spännande men vi hann tyvärr inte med något mer avancerat, så vi får ta det nästa gång. Efter en trevlig måltid med två roliga brudar begav jag mig till Lund där jag träffade Farida för att gå på en demonstration mot rasism. Det var mycket folk, främst ungdomar. Till 80% folk under 30 år skulle jag säga. En mycket lyckad demonstration och ett långt tåg! :)

I övrigt har jag inte gjort så mycket. Hade skola igår (fredag) och det var sjukt tråkigt. Jag hade dessutom ett släng av pms, vilket gjorde att jag kokade över saker som nu kan tyckas var lite väl små. Blev trött på läraren som verkligen pratar för mycket. Jag tycker man ska säga det vässentliga och sedan inte mer. Det var trots allt ett seminarium där vi elever skulle presentera vad vi lärt oss och därför anser jag att läraren bara ska säga det viktigaste, inte starta en egen redovisning varje gång ett frågetecken uppstår. Men men.

Igår och ikväll är det jobb. Vi trodde det skulle bli sista helgen på Cuba café men nu finns det visst vissa frågetecken kring det, kanske kommer vi att ha öppet längre?

Här får ni se min nya höftsjal som jag köpte mig idag :)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0