Time at home

Som ni säkert förstår har jag varit hemma hos familjen nu och därför inte skrivit i bloggen. Allt började med en städdag hos mig i torsdags. Mamma kom och vi satte igång och storstäda, tvättade gardiner och sofföverdrag, städade kyl och skafferier, torkade lister, putsade fönster - ja en grundstädning alltså. Kom på att jag troligen inte bör vänta så länge med vissa av sakerna.. hehe.

Jag följde med mamma hem och i fredags var vi i stan, sen träffade jag Madusha för en långfika och en tur på stan. Hade inte träffats på cirka 1,5 månad. På kvällen åkte familjen hem till mormor&morfar och satt där och myste och pratade hela kvällen. Riktigt trevligt!!

Igår var det lördag och vi åkte för att titta efter ett begagnat nattygsbord till mig, men det var så sabla dyrt i den affären. Han  har massa gamla grejjer men säljer de svindyrt så ville inte lägga ut så mycket för något använt! På eftermiddagen blev det alfapet och sen hade Madu inflyttningsfest på kvällen. En riktigt rolig kväll med mycket skratt! Vi gick ut på Grand och dansade hela natten. Det var en lyckad och jätterolig kväll :D

Idag åkte jag och mamma&pappa till Kivik för att titta på äppeltavlan. Det var också mysigt att gå runt lite där och titta på de fina husen och på tavlan och allt. Det har varit aktiviteter hela tiden sen jag kom, därav ingen dator. Helt underbart att vara hemma, har bara kvällen här innan jag åker hem imorgonbitti. Ikväll blir det laga fylld paprika och sen en tv-kväll med familjen en sista gång innan jag åker.

Just nu vill jag inte härifrån, samtidigt som jag längtar lite till mitt hem. Har inte varit här hemma en hel helg sen i början på juni så det har varit fantastiskt!

Bilder kommer imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

aaaaw, så mysigt du har det då! :) Men det förtjänar du hihi 11 timmars plugg. Fyyyy!! Jag ska till Inayat på tis till fre så kanske kan gå ut en runda ng kväll/dag? :) pusspuss

2010-10-03 @ 16:27:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0