Sleep-over

Igårkväll var det då filmkväll och övernattning med Linnsi. Kvällen började med en katastrofal fickparkering utanför videobutiken, som vi hade lite kul åt. Det var något som gjorde att killen i kassan fnissade och typ försökte hålla sig under tiden han tog betalt. Mycket lustigt. Han skrattade nog ÅT oss. Väl hemma hos mig blev det lite skitsnack och sen Buzz-spelande. Kollade på filmen "Ryktet om Morgans", riktigt kul film faktiskt. Men han är så bra ju. Hugh Grant. Godis och pyamas blev det självklart också.

Idag har jag varit på bibblan och pluggat. Blev dock lite väl mkt snack med Carro. Imorgon ska jag plugga hemma och fan ta mig om jag inte har diciplin alltså! Har bara tre dygn på mig att bli klar med denna tenta. Oj, stressande fakta!

Dagens goda gärning; gav 40 spänn till katthjälpen när de stod på stan. Funderar på att bli volontär där. Men bara det att jag kommer ha alla katter hemma hos mig till slut.

Ikväll ska jag och Dilshad hitta på något roligt tillsammans men har ännu inte bestämt vad. Nu ska jag i alla fall diska och dammsuga här hemma. Imorgon ska det inte finnas några måsten, då ska jag bara plugga.

Over&out

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hade en riktigt rolig kväll :D Hahaha, jag tyckte fickparkeringen var grym ;) hahaha.

2010-10-30 @ 11:03:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0