Släktkalas

Igår var det kalas för släkten hos mig. Jag och Dilshad stressade som fan för att få iordning allt. Det var en del att städa efter natten. Vad sägs om att grundstäda efter spya klockan fyra på natten? Thats nice. Jag AVSKYR spyor, det är typ det värsta jag vet så jag städade typ fyra omgångar och fick slänga en handduk (!!) som någon tyckte man kunde använda till det.

Festen i lördags var trevlig fram till klockan tolv, sen tänker jag inte säga något om resten. Vi lekte charader och hade det trevligt. Elmi vann bästa utklädnad överlägset, det var han värd. Jag var orientalisk dansare. Det var faktiskt ingen som sa att jag var fin eller hade fin dräkt i fredags, något som gjorde mig lite ledsen. Men men. Jag tyckte iaf att jag hade valt en fin utstyrsel.

Nu till släktkalaset. Det var mycket trevligt. Jag dukade med min fina servis. Är ju en sucker för gammaldags servis med små blommiga koppar och kakfat. Mycket trevligt att träffa fina familjen och släkten och snacka lite skit. Tiden sprang iväg. Helt sjukt.

Ursäkta, har inte den bästa tiden eller inspirationen att skriva mer. Nu ska jag hoppa i kläderna och dra till skolan där jag ska möta Elmi&Carro och tacka de för en fin kväll och ett otroligt vackert halsband som jag fick i lördags :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker i alla fall att du var skitfin :) Genuint :D Grattis i efterskott Sofie!!

2010-10-25 @ 22:20:09
Postat av: Sara

Jag tycker i alla fall att du var skitfin :) Genuint :D Grattis i efterskott fina Sofie!!

2010-10-25 @ 22:22:30
Postat av: Sara

Jag tycker i alla fall att du var skitfin :) Genuint :D Grattis i efterskott fina Sofie!!

2010-10-25 @ 22:22:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0