Pyssel

Var på panduro igår och fick med deras pysseltipstidning med mig hem. Jag är så sjukt sugen på att pyssla. Ska säga till mamma att vi ska julpyssla. Där finns så mycket fina saker man kan göra. Tyvärr har jag inte handlaget för pyssel så det blir inte ofta så fint.. Men ändå envisas jag med att vara kreativ och bygga pärlplattor, skapa konstverk i trolldeg, måla tavlor och pyssla.

Jag önskar verkligen att jag hade varit så grym som vissa andra är. Men skit samma, jag tänker fortsätta pyssla fast jag inte är bra på det. Det gäller bara att vara extremt noggrann, kanske där jag missar. Jag är inte en noggrann person. Allt ska gå snabbt snabbt. Matlagning, städning osv. Snabbt ska det gå. Och då blir det ju ofta inte så bra. För man måste ha en viss talang om man ska lyckas göra saker snabbt.

Aja, nu ska jag sminka mig och göra mig fin :D



Men en hemmagjord sak som jag är stolt över är mitt balkongbord! Det är dock inte så gult som bilden visar.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0