Plugga, plugg, plugg

Som kanske kunde anas kom ännu mer läxor igår. Tills på tisdag ska jag och en klasskompis läsa en bok och förbereda en redovisning på 15-30 minuter samt skriva 5 sidor.

Men det som är bra är att efter seminariumet på tisdag kommer vi nog inte ha läxor på hela månaden, för sen är det andra grupper som ska förbereda böcker.

Känner mig en aning stressad. Massa att göra, mitt internet har börjat sega igen. Detta har hänt förr och då tog det ett par dagar tills det blev som vanligt igen. Tar en evighet att komma in på sidor och det kommer ständigt "sidan kan inte visas". Lagom lämpligt nu när jag har massa plugg. Vet inte heller om jag ska jobba i helgen eller ej, och det är onsdag idag. Ska dansa ikväll och tycker att jag var lite dum som tog en kurs i Södervärn då det tar mig en timme att ta mig dit och hem, räknat med gångavstånd och busstider.

Stress stress stress. Jobbigt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0