Oslipat 3

Jag hoppas vi kan lämna det tråkiga missförståndet bakom oss och att ni inte tror jag är en kallsinnig människa. Jag vill bara hjälpa i större skala, det är allt. Och jag hoppas också att ni kan förstå varför jag inte finner vissa insamlingar realitiska.

Nu till något roligare. Igår var jag på Oslipat med Dilshad och hans syster. Kristoffer Appelquist kom dit och bad om ursäkt för att han var så dålig förra gången, skämtade med en analys om varför det hade gått så dåligt. Fick alla att skratta. Jag var ju där med brorsan förra gången och han, med många andra, hade sett fram emot att se Appelquist, som sedan var riktigt kass. Hans skämt var liksom långdragna och inget roliga. Så igår sa konferiencern (kan verkligen inte uttala eller stava det ordet) att det var en komiker förra gången som inte riktigt höll måttet, när han presenterade Appelqvist. Blev chockad, men kul att han tog sig tiden.

Hans blad om resultat av hans uppträde förra gången:
1 var ledsen
3 somnade
8 var uttråkade
1 var sjukt arg

De komiker som var där igår var tyvärr sjukt trista. Kvinnliga komiker är inte roliga. Varje gång jag säger det ber jag om ursäkt, för jag som kvinna inte ska säga sånt, men tyvärr tycker jag det. Har sett många kvinnor på oslipat nu och väldigt få har varit roliga, Im sorry.

En kille var sjuukt rolig. Skämtade om vegetarianer och jag skrattade så jag började gråta. Skämtade om att vegetarianer var det värsta medelålders män visste, så jävla klockrent.

Löste sig även med färgen som inte räckte. Jag berättade väl att färgen tog slut när jag inte målat klart där hemma? Igår var jag på flügger i Malmö och han var sjukt trevlig. Fick till o med rabatt för att den förra personen som jobbar i Kristianstad hade gett mig så sjukt fel mängd färg och inte informerat riktigt. Det är nice med service.

Idag ska jag plugga om SD, måla vidare och tvätta. Kram till er alla och hoppas ni inte är arga på mig.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0