Mysdag



Idag är det riktigt mysväder ute. Jag håller på att tvätta nere i tvättstugan. Brorsan kom hit inatt och ville sova och han var så söt när vi var i tvättstugan och han frågar om det var min. Ja, om det tvättrummet var mitt. Haha, som att alla hyresgäster skulle ha ett eget tvättrum. Det hade inte varit helt fel!

Ska börja plugga också. Tyvärr är mitt internet fortfarande jättesegt och jag måste läsa boken online så jag hoppas det går bra. Har fått mitt kreativa humör tillbaka. Igår målade jag två vita fotoramar i häftiga färger, har tänkt måla en kruka också. Sen vill jag lägga pärlplattor, tydligen finns det ett program på internet som kan ge en massa inspiration - me like. Men som sagt så segar internet ju.

Nej, nu blir det till att hänga upp tvätten i mitt privata torkrum i källaren och sen sätta tänderna i "immigration and welfare". Ikväll kommer min cuba-kompis Sofia hit och lagar middag.

Hörs!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0