My birthday!

Idag fyller jag 23 år. Jag älskar att fylla år. Det är något magiskt över den dagen :) Kanske minns jag när jag var liten och familjen tisslade och tasslade innan de kom in och sjöng i rummet... När jag fyller år så skämmer jag bort mig själv så mycket jag bara kan. Det är ju min dag. Och den enda på året som verkligen är min dag.

Så jag börjar med att ha köpt hem en riktigt god frukost. Sen gör jag saker som jag verkligen vill. Som idag ska jag till Nova med Linn och ska väl unna mig något fint på min dag. Shopping med bästa vän, såklart det är det jag helst vill göra på min födelsedag :) Och ikväll ska jag och Dilshad hem till min familj där jag ska bli ompysslad med god överraskningsmeny från mamma och spela sällskapsspel hela familjen. Det var min önskan idag.

Man får liksom tänka ut vad det är man själv älskar och sen får man klämma in det på födelsedagen. Om inte någojn annan planerar födelsedagen till en, det är ju skitkul men sådan tur kan man kanske inte ha varje år. Bra med att fylla år en fredag så kan man fira sig själv hela helgen. Det ska jag göra. Imorgonkväll blir det maskeradparty hos mig och på söndag kommer min fina lilla släkt hit för kalas med tårta och kakor.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0