Inredning

Fick en jävla start på dagen då det var en gubbe som typ styrde mot mig och höll på att mejja mig för att jag cyklade på fel sida av vägen. Jag hade en anledning att cykla på fel sida. Den ena sidan är där lastbilar backar ut från huset och den andra sidan är parkeringsplatser (tomma). Bör jag inte cykla på den säkraste sidan då? Utan att någon hotar att köra på mig bara för det? Fick feta spel och räckte fuck u ordentligt till honom efter att han typ tagit upp handen och visat på att jag var dum i huvudet. OMG.

Nu tänkte jag visa lite bilder från min alkov så ni får se den. Först bilder på en fin duk jag fick av mormor :)








Kommentarer
Postat av: Mia

ooooooooh, så fiiiiiiiiint ditt sovrum blev!! Gud, riktigt fin färg! :) Och alla dom små detaljerna som lampan och kuddarna gör helt mkt. hihi

2010-10-26 @ 13:54:11
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0