Home

Har ju inte berättat att jag ska hem i helgen. Till familjen alltså. Morfar fyller år idag och på lördag ska han firas. Är så glad att jag kan vara med! Så imorgon bär det av hemåt till Kristianstad. Har inte bott hemma hos mig (i min lägenhet) på en hel vecka och nu direkt från Dilshad till familjen. Men på söndag kan jag förhoppningsvis flytta hem igen då färgen torkat :)

Så imorgonkväll blir det mys med familjen, lördagen spenderas med min bästaste Madu, lördagkväll kalas hos morfar med kusinerna, som jag inte träffat på hela sommaren.

Söndag blir förhoppningsvis en liten fika med Madu&Melker hos Dilshad. För då är jag back i Arlöv.


Kommentarer
Postat av: Madu

Det ser ut som du kommer att ha en underbar helg gumman :) samma här! puss

2010-10-14 @ 14:39:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0