Fredagförmiddag

Det är något konstigt med mig.. Under några dagar har jag haft huvudvärk i stort sett varje dag, även näsblod två gånger. Ser även väldigt trött ut. Mycket märkligt. Jag tänker att jag ska köpa hallon, det är ju järnrikt.

Igår skulle jag ta foto när jag tvättade, har aldrig haft så mycket tvätt! Det är stört omöjligt (känns det som) att få tvätttid här hos Dilshad så jag tvättade all hans tvätt och även min, men hans var verkligen betydligt mycket mer.. märkte jag när jag hängde hans i halva torkrummet och min i halva och på min halva hänger typ sex plagg haha. I alla fall så blev det två fulla maskiner mörkt, två fulla maskiner vitt, en marsvinstvätt (ja inte av marsvinen utan av deras filtar haha) och sen en färgad tvätt.

Målade också, ska dit snart och kolla om det blev fint. Känns som att jag kommer få måla det igen. Det har faktiskt varit skitsvårt att måla med denna färgen, det är mellanmålningsfärg 3, vilket innebär att det inte blir fint förrän tre strykningar.

Drömde en hemsk mardröm om att min lilla Lillan hade fått ögoninflammation och vi skyndade oss till veterinären. Jättehemskt. Hennes öga var helt blodsprängt. Ush, var övertygad om att hon skulle dö. Kanske drömde det för att jag känner det som att jag ignorerat de lite de senaste dagarna.. Men nu ska de hem till mamma och DÅ kommer de bli bortskämda till tusen!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Va kul att du håller på och renoverar lite!! Du får lägga upp bilder på resultatet sen =)



Jag hade kanske tänkt åka till Malmö någon helg snart, kanske hade kunnat ta en fika eller en shopping dag tillsammans? Kram :)

2010-10-15 @ 12:21:06
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0