zzz... AH!

Ja, såhär händer det ofta att jag vaknar. Som idag när jag vaknade av ett samtal från Carro där hon frågade vart jag var någonstans. Panik i mindre mängd. På tjugo minter hann jag äta frukost, sminka mig, ta på mig, städa buren och ge marsvinen mat.

Tur att man är så snabb som jag. Sen gå i 120 km/timme till tågstationen. Har ju ingen cykel då jag lämnat den hos Dilshad. Nu sitter jag på bibblan och pluggar C-uppsats. Har med mig god sallad idag istället för enbart mackor. Hoppas den är god. Snart dax för lunch väl (den innefaller halv två-två för mig).

Ikväll ska jag lära min pojkvän tvätta och så blir det en kväll för oss bara :) han väckte mig imorse och frågade varför jag gjort två sallader. Jag svarade att det var till idag och imorgon varpå han sa att den såg så himla god ut. Så han fick en. Hoppas den var lika god som den såg ut då :p Grekisk sallad utan oliver haha. Men dock med stekta brödbitar med vitlök.

jaja, nu ska jag sluta tjabba och fortsätta läsa om högerpopulitiska partier. So long.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0