Superwoman

Ibland känner jag mig som världens snabbaste människa - minnsan! på 40 minuter hann jag ta ut marsvinen i köket med leksaker och ge de mat, göra en sallad och packa lite matsäck till skolan, duscha och äta frukost. På ytterliggare tio minuter sen hann jag städa deras bur, ta på mig och sminka mig, ta in marsvinen samt ta på mig ytterkläder. Superwoman. Men jag önskar att jag orkade gå upp tidigare så jag inte behövde leka superwoman varje morgon..

Igår var det filmkväll med Sofia - jättemys och trevligt. Massa snack och en massa goda grejjer stod på bordet. Hyfsat bra film, men båda hade förväntat sig mer av den. 500 days of summer. bra om man är sugen på en klyschig kärleksfilm.

Jag fick massa söta grattis:ar på facebook för jag fick högsta betyg och min pojkvän var så jävla söt och gav mig massa komplimanger och kramar. Åh så himla fint att vännerna verkligen blir glad för min skull. och jag har världens bästa pojkvän :)

Mitt hår är i behov av tvätt, fyfan. Får fräscha till mig när jag kommer hem ikväll. Innan dess ska vi påbörja research för analysdelen av uppsatsen.

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0