Sthlm

Klockan är nio, jag kom hem hit till min lägenhet klockan åtta. Tvättar. Borde ta ut det känner jag. Drack hasselnötskaffe till frukost, från Sthlm. Ingen hit!

Dagarna i Stockholm har varit ganska nice. Alltid skönt att komma bort lite. Hotellet låg i centrala gamla stan och var jättefint med gammaldags inredning, riktigt fint. Good frukost. Vad sägs om mögelost? Pannkakor? Nypressad juice?. Okej, mögelost är kanske ingen fröjd för vem som helst men jag älskar det. Vi märkte hur svårt det är att åka med andra. Det är nog alltid bäst att jag&mamma åker själva.. Det var trevligt, men sällskapet har väldigt mycket rutiner och det blir svårt att kombinera om man inte försöker anpassa sig efter varandra. I vilket fall som helst. Igåreftermiddag var jag&mamma ensamma, vi gick och shoppade, dock inte så mycket. Kvällarna har varit trevliga med alfapetspelande. En drink blev det till och med en kväll, men bara jag&mamma.

Vi såg en kändis - Leif GW Persson. Thats nice. Alltid kul att se kändisar tycker jag!

Ikväll har jag blivit medbjuden på maskerad igen. Denna gången tänker jag satsa på något läskigare. Funderar på antingen scream eller någon slags zombielucia. Eller inget läskigt alls. Vi får se helt enkelt. Marsvinsfri i helgen så det blir nog en rolig helg, kan vara ute mycket. Men saknar faktiskt Lillan&Fia ändå.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Hasselnötskaffe som e så gott!! :P Testa kardemummakaffe eller apelsinkaffe ännu bättre! Smak sensation!!

2010-11-05 @ 13:44:40
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0