Starten på veckan - check

En hyfsat kass start på dagen, med försovning (lite), stress. Turen kom när jag hann med bussen. Sen kom oturen igen när Elmi&Carro missförstått mig och åkt ifrån mig haha. Sen när jag skulle ta bussen lite halvsur stängde chauffören dörren på mig.

Men seen kom turen att jag fick världens bästa betyg på tentan jag gjorde i början av terminen. A. AAA! Högsta betyg, vilken lycka :D Vi har fått vänta på tentan 1,5 månad men fan värt det!

Igår lagade jag chili sin carne till mig och Dilshad, blev sjukt gott! Gott, nyttigt och billigt. Ikväll kommer Sofia till mig för tjejfilmkväll. Blir nog mys. Igårkväll var jag och fikade med Linn. Svårt att hitta ett café som har öppet till mer än 20.00 mitt i veckan tydligen men till sist blev det Gustav Adolfs café, riktigt mysigt. Snackade en himla massa, kändes som det var längre än en vecka sen vi sågs, vilket det inte var. Och nu kan vi inte ses förrän måndag igen, jag har hela veckan planerad.

Ja, kul kul. Massa roliga saker :) Hemma ser det ut som bombnedslag, har knappt varit hemma och kunnat städa upp men det fixar jag i eftermiddag när jag kommer hem från skolan! Nu blir det plugg på c-uppsatsen.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0